Facebook Pixel

FAQ


Hvordan ved jeg, hvilke kosttilskud der passer til mig?

Vi er klar over, at VITAVIVAs brede vifte af kosttilskud kan være en jungle at navigere i. Derfor tilbyder vi at guide dig til din personlige sammensætning af kosttilskud enten ved via online-chat eller ved at skrive til os på
viva@vitaviva.com


Hvorfor er nogle af VITAVIVA produkter dyrere end andre konkurrerende mærker?

VITAVIVA ønsker ikke at gå på kompromis - hverken med kvalitet, effektivitet eller dosering. Alle vores produkter produceres under streng kontrol og mange af vores produkter er meget højere doser end andre kosttilskud, fordi vi ved, at det er det, der gør dem effektive ! Særligt de høje doser gør produktionen af VITAVIVAs produkter meget kostbar.

 

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Alle ordrer afgivet før kl. 14.00 sendes normalt samme dag fra vores lager i Maastricht, Holland. Leveringstiden er normalt 2 hverdage.

 

Hvem leverer min ordre?

Alle ordrer sendes med UPS (United Parcel Service) lige til døren. Når ordren er afsendt, vil du modtage en email med et sporingsnummer, så du kan følge din VITAVIVA-pakke helt til døren.

 

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når UPS kommer til at levere pakken?

Brug venligst UPS My Choice på www.ups.com, så du selv kan ændre tidspunkt og sted for levering. Alternativt kontakt UPS kundeservice i dit lokale land - Danmark 3525 8080.

 

Skal jeg betale for fragt?

Ja, medmindre du køber for mere end DKK 500,- i hvilket tilfælde VITAVIVA tilbyder gratis forsendelse til dit nærmeste UPS Acces point/pakkeshop, ellers koster fra op til 2 kg DKK 89,-. Ønsker du levering til din adresse skal du også betale fragten selv, uanset ordrebeløbet.

Du skal selv betale for returnering af købte varer DKK 89,-, herunder hvis du ikke afhenter dine varer hos en pakkeudlevering eller hvis de sendes retur pga. UPS ikke kan aflevere varerne. Returfragten fratrækkes det beløb du får refunderet for varerne, når de er kommet retur på vores lager.

Er det muligt at annullere eller ændre min ordre?

Når din ordre er afsendt, er det ikke længere muligt at annullere eller ændre ordren. Før afsendelsestidspunktet kan annullering eller ændringer i de fleste tilfælde ske ved at skrive til viva@vitaviva.com. Denne service er kun tilgængelig i kontortiden, som er mellem 9-15.

 

Hvorfor ændres beløbet efter, at jeg har valgt fragtland?

Beløbet kan ændres på grund af forskellig momssatser i forskellige lande, og derfor er beløbet ikke endeligt, før check ud, når fragtlandet er valgt.

 

Jeg har ikke modtaget min ordre eller nogen ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse inden for ca. 5-10 minutter fra betalingsprocessen, bedes du kontrollere dit spamfilter. Hvis du stadig ikke har nogen ordrebekræftelse, skriv venligst til os på viva@vitaviva.com. Hvis du ikke har modtaget din ordre, bedes du først kontrollere sporingsnummeret på www.ups.com og forsøge at finde pakken. Hvis du ikke kan finde den på denne måde, bedes du kontakte os på viva@vitaviva.com

 

Hvad hvis jeg vil stoppe eller annullere mit abonnement på VITAVIVA?

Du skal blot logge ind på din konto på www.vitaviva.com og foretage de ønskede ændringer. Husk dog, at du skal gøre dette mindst 5 arbejdsdage, inden din næste ordre skal afsendes. 

 

Hvad hvis jeg gerne vil returnere en vare?

Alle returvarer sendes for egen regning. Vi anbefaler, at du bruger en sporbar forsendelsesmetode, så du har bevis for, at pakken er sendt tilbage til vores lager. Læs venligst nærmere under afsnittet Reklamation/Returnering, hvor du

finder proceduren for returnering samt oplysninger om returadresse. OBS - returadressen er i Holland, Maastricht.